TAGBOARD Follow




This template is made by : Jaehyun Also much help from the others :) Very much thanks for them ^^ Kamsahamnida !

Cute Bunny Graphics Angan-angan..:P

See the title..Angan-angan..Ermm,walaupon aq masih di bangku sekolah..tetapi,aku selalu berangan boleh jadi macam gambar yang sebelah ini..I mean,aku boleh kahwin dengan org yang alim dan aku juga alim..tak mustahil lah..Hampa cuba bayangkan..kalau suati hari or maybe 10 tahun akan datang..Datang seorang lelaki yg kacak dan alim ke rumahmu lalu bertemu sama orang tuamu..Pria itu punya hajat yang teramat besar..ia...iaitu..dia mahu menikahimu..Agak2 lah kan..hampa nk dak kahwin dengan orang yang langsung hampa tak kenal..Bukan kata tak kenal penah nampak pon tak..Tetiba jaa datang nak menikah dengan kita kan (?)..tentu kamu TOLAK dia jauh2 bukan..Tidak bgi aku..Bagi aku lah kan..aku nk yang mcm ni..*macam orang kampung je..plezz.

Maybe bagi kau..For me,aku lebih suka cara yg macam ini..Dengan syarat..lelaki tu kenalah alim,sporting,romantik (penting),kaya..x kaya sangat pon x pa asal boleh jaga aku dan anak2..hensem tu tak berapa penting tapi kalau dapat macam gmbar kat atas ni pon Alhamdulillah..Aku nak sangat laki yang macam..Hampa tak faham maksod aku?..Haish..nak kena explain lagi kaa..Hampa tengok dak gambar AYAT-AYAT CINTA..aku nak jadi mcm perempuan yang pakai purdah itu..dia kahwin dengan lelaki tu..Fahrin kot nma dia..tak pernah kenal pon..tpi sweet ja..tapi kalau aku kahwin nnti..Aku tak mau lah ada perempuan yang lagi sowg tu..Maria kot..Wah (!)..kan seronok macam..Aku harap lah sangat aku dapatt yg mcm aku impikan tu..But,tak semua yang diimpikan boleh dicapai..

Hahaha..jauhkan angan2 aku yg entah boleh dicapai ke tak aku pon tak tau..Dah lah,lagi lama aku kat sini..lagi lambat lah aku nk tidur..Esok dah lah nak sekolah..Bateri pon dh nk mampos ni..Okey lah..See you soon friend..hahaha..(◑‿◐)



<$BlogItemCommentCount$> comment(s)