TAGBOARD Follow




This template is made by : Jaehyun Also much help from the others :) Very much thanks for them ^^ Kamsahamnida !

Cute Bunny Graphics Gaya Mengikut 'SAIZ'

Selamat Malam..ehem3..tengok tak title kat atas tu?..Erm..agak2 kan u all..tentang apa tu..hehehe (gelak nakal jap)..ala relaks lah..ni saya nak cerita lah ni..Ops (!)..bukan cerita but saya mau kongsi satu tip especially for women..(u all have this ok..Don't shy2 lah)..kita just berkongsia saja
betol ke speaking aku niii (?)..Okay lah,kita berbalik pada topik kita hari ni..Jeng-Jeng-Jeng


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BUAH DADA BERSAIZ EXTRA
Jika u all memiliki buah dada yang besar, elakkan :
Tali pinggang yang lebar
Rantai labuh
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ SEBALIKNYA
Gaun daripada polyyester
Blouse dengan kolar V yg ringkas tanpa poket


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ FLABBY TUMMY
Perut menggeleber atau buncit. Cuba elakkan :
Blouse atau top yg digayakan secara tuck in
Cropped tops
Jaket yg bertali pinggang
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ SEBALIKNYA
Gayakan tunic tops ataupun blouse separa panjang yg sedikit longgar
Loose jaket
Pleated pants di mna kemasannya pada bahagian pinggang akan mengalihkan pandangan mata yang memandang


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ TIDAK LANGSING (!)
U all ada pinggul yang lebar dan paha yang besar ? Hurm..cuba elakkan :
Leggings
Sebarang seluar atau skirt yang mempunyai corak yg besar dan menyerlah
Narrow trousers
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ SEBALIKNYA
Pakai seluar yg lebih longgar
Jaket dgn potongan yg lebih labuh
Long flowing skirt or skirt labuh kembang


Okay lah sayang-2 sekalian.. Saya nak tengok tv pulak..cerita Jangan Hantar Aku Ke Neraka..
tengok mcm best ja..adik-2 pon tgh dok tngok jgak..Bye..(◕‿◕)



<$BlogItemCommentCount$> comment(s)